Консультації та майтерні з виховання та розвитку дошкільнят

 
 

Консультації та майтерні з виховання та розвитку дошкільнят




                                        Шановні педагоги, мами, студенти!


   Маючи доволі великий стаж педагогічної діяльності, досвід роботи з дітьми дошкільного віку, хочу і можу поділитися з вами своїми здобутками, розказати про виховання та навчання дитини дошкільного віку як зі береженими можливостями, так і індивідуальними підходами до виховання. Якщо Ви зацікавились сторінкою - Вас щось непокоїть і Ви шукаєте відповідь на свої запитання. Тож, не соромтесь, запитайте, я  дам Вам вичерпну відповідь.

    Ознайомтесь, що входить в коло пропонованих консультацій та майстерень:

 "Раннє навчання читанню" - на що звертати увагу, починаючи навчати читати, та чому дитина не може або не хоче; як зробити цей процес цікавим і корисним; які книги купувати чи може виготовляти їх самостіно з дитиною.

"Готуємось до школи: вчимося писати" - коли і як починати підготовку руки до письма, що таке письмо і чому дитина вже "пише щось не так", як зарадити, про що памятати, щоб помилок у школі було менше. Можливо, почати слід з 3-річного віку?

"Беремо до рук книгу" - як читати дітям книги у дошкільному віці, щоб було цікаво? розвивалось мовлення та мислення.

"Пальчики - наші друзі" - як розвивається моторика рук, у чому закономірності між розвитком пальців рук та розумовими здібностями дитини. Чому говорять "що мале, що стре" і як не прискорювати свій вік. Виготовити ігри самому чи витратити кошти? Яка користь від масажу рук та пальчикової гімнастики, та інше.

"Допоможемо дитині знайти себе" - все, що відбувається  у нашому житті - відбувається у просторі. Що це таке? Чому дитина не оволодіває, як інші,  малюванням, письмом, читанням, все випадає з рук, чи не може знайти того, що просять ? Можливо, проблема у просторових орієнтаціях, порушеннях сенсорної інтеграції, які самостійно формуються тяжко і потрібна допомога, а може вашій "вертлявій" дитині не вистачає руху, відчуттів?! Поговоримо і про це.

"Проектуємо розвиток своєї дитини" - ви самі все умієте, от і добре. Проте, хочете, щоб усе було по правилам дошкільного життя: гармонійний розвиток, а не набір знань. Допоможу у цьому із задоволенням.

"Диспраксія - як допомогти дитині" - ви дізнаєтесь у формуванні яких навичок життя важливо допомогти дитині та компенсувати недолік, які стадії розвитку мають необхідні для життя навички.

"Розвиваємо дитину. Сенсорні коробки та ігри з піском" - що таке сенсорна коробка, як її наповнити, як створити належне ігрове середовище з сенсорними коробками та іграми з піском для розвитку моторики та психічних процесів дитини. (консультант Бабіч Вікторія, учитель - дефектолог, учитель - методист)

"Супровід аутичної дитини" - що таке супровід, як його організувати, складові успіху розвитку аутичної дитини, освітні технології в роботі з аутичною дитиною. (консультант Бабіч Вікторія, учитель - дефектолог, учитель - методист, автор карти розвитку аутичної дитини)

"Лего - креативний конструктор" - як обрати конструктор для дитини, розвиваючі ігрр з конструктором на математиці, розвитку мови, корекційні ігри та вправи, як навчити дитину конструювати. (учитель - дефектолог, учитель - методист Бабіч Вікторія)

Студенти можуть запитати про все, чому їх навчають теоретично - навчу, як практик.

  З повагою І.Чорна, В.Бабіч (запитання за адресою irapedagog@ukr.net, 0976750963)



Обновлен 26 мар 2015. Создан 07 дек 2014



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником