читаємо вірші і розвиваємо моторику рук. (поради для батьків)

 

читаємо вірші і розвиваємо моторику рук. (поради для батьків)




     

                     Читаємо вірші і розвиваємо моторику рук .

                                   (поради для батьків)

       Сьогодні немає мам та татусів, які не чули б про ігри з шнурівками, прищіпками, сортуванням предметів, що так сприяє розвитку моторики, а ще й забавляє дитину. Проте неоціненним для розвитку дітей є тілесний контакт дитини з близькими, спільне промовляння чи домовляння віршованих текстів (до речі, тексти можна наспівувати на свій манер – це дуже полюбляють малюки, у них покращується настрій, а це означає, що дитина  розслабляється і  підвищує мотивацію до виконання).

     Віршовані тексти – ігри пропонуються у комплексі: вправи на дрібну моторику, вправи на розвиток темпо – ритму, слухової уваги, на крупну моторику, релаксацію. Давайте разом спробуємо проаналізувати  2 різних за характером комплекси.

                                  Комплекс №8 «Кулачки – долоньки»

Фізпауза та дихання. (грати 2-3 рази, вправи розвивають жести, інтонацію, крупну моторику і мовне дихання)

Качка любить озерце, легко плаває й пірнає. (імітувати плавання)

Попливла у очерет і послала всім привіт:(набрати повітря і на видосі заспівати) кря – кря – кря. (слідкуємо за силою голосу)

Щупле травку білий гусь (присісти і імітувати рух, якщо дитина не може виконати цей рух, удавати , що щипає травичку руками ) – трохи я його боюсь!

Любить луки де трава, як красиво (на видосі): га – га – га!

Моторика. (розвивається моторика пальців, якщо слідкувати за напруженням м’язів пальчиків, а при їх спастиці, випрямляючи своїми руками, - їх розслабленню)

Жу – жу – жу – плела жужжит и вокруг цветка кружит. (рухати вказівним та середнім пальцями чи вказівними пальцями обох рук)

Жу – жу – жу – в цветке том жук: (вказівними пальцями показати ріжки жука)

Зря плела жужжиш вокруг!

Моторика та темпоритм. (ритмічні  оплески в супроводі тексту сприяють розвитку фонематичних сприймань)

Між ялинок у ліску (підняти руки і широко розставити пальці)

Ростуть грибочки на пеньку. (одна рука – кулак, інша – шапочка гриба)

Їжачок ходив – ходив (розкрити кулаки, розставити пальці)

І гриби лічить рішив: (ритмічні оплески)

1 – грибочок (оплеск), 2 – грибок, 3 – грибочок,

4 – скок!

                         Комплекс №7 «Веселі пальчики»

Моторика. (даний комплекс виконується кожною рукою окремо, потім обома руками, далі можна виконувати із закритими очима – отже віковий діапазон 3-7років)

Пальчик (вказівний)

Зайчик (вказівний та середній)

Кулачок

Коза (з кулака випрямити вказівний та мізинець)

Кільце ( великий та вказівний)

Стіл (одна рука – кулак, друга – пряма «кришка столу»)

Стілець (одна рука – кулак, друга – пряма «спинка стільця»).

Логоритм та фізпауза.

Дівчата і хлоп’ята, хлоп – хлоп – хлоп. (оплески)

Стрибають як зайчата, стриб – стриб – стриб. (підскоки чи оплески чи піднімання рук вгору)

Ніжками тупочуть, топ – топ – топ. (ритмічно ногами)

Весело хихочуть, ха ,ха, ха. (на видосі)

Маленькі стрибки, 1-2-3.

Маленькі кроки, 1-2-3.

Ось і вся зарядка, 1-2-3. (оплески)

І м’яка посадка, 1-2-3.

Релаксація. (чередування напруження м’язів та їх розслаблення сприяє розвитку дихання та крупної моторики)

Ось ми кульку надуваєм, ручкою перевіряєм. (надувати щоки чи розводити руки в сторони і напружувати їх)

Луснула – ми видихаєм, наші м’язи розслабляєм. (видих, «кинути» руки вниз)

                                                            Комплекс 4

Вправа з дошкою, що має наскрізні отвори – для пельменів (Моторика)

Пальці, як бджоли, літають по сотах,

Хочуть дізнатися – що там?

Чи вистачить меду усім до весни,

Щоб не наснились голодні сни! («бродити « пальцями по отворам: одним, вказівним та середнім)

«Буратіно» (Фізпауза)

Уявити, що ніс довгий, як у Буратіно. Спробувати із заплющеними очима «написати» носом своє ім’я.

Вправи на розвиток моторики з м’ячиками Су - Джок 

Катится колючий ежик, нет ни головы, ни ножек.

По ладошке бежит и пыхтит, пыхтит, пыхтит. (дитина прокочує в долонях сама чи дорослий виконує це завдання по дитячій долоні)

Мне по пальчикам бежит и пыхтит, пыхтит, пыхтит.

Бегает туда-сюда, мне щекотно, да, да, да. (можна натискати кожним пальцем на мячик)

Уходи, колючий еж, в темный лес, где ты живешь.

Фізпауза

У зеленому лісочку, ми знаходили грибочки, (ходьба активна чи сидячи)

З радості ми танцювали, бігали й стрибали. ( активно чи сидячи рухи руками)

Зайчика побачили, він нас привітав, (імітація)

Потім пострибав, замість до побачення вушком покивав.

Комплекси вправ можна прочитати в брошурах на фото. Їх можна придбати.

 З повагою І.Чорна. Бажаю успіхів. У вас все вийде, дитина буде в захваті!



Обновлен 21 окт 2013. Создан 08 сен 2013



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником